Min fristad

Jag sitter och kollar på familjen annorlunda och längtar till min fristad här i världen. I familjen annorlunda är det en familj med från Älvdalen och Älvdalen ligger granne med mitt vackra Särna. Jag har aldrig varit i Älvdalen men av bilderna att dömma ser det väldigt lika ut. Vackert som sjutton och fridfullt.

Särna är verkligen min fristad. Att stå på gården där och titta ut över den vackra vyn är så otroligt rogivande. Det finns inga måsten och inga besvär där. Jag längtar verkligen efter att åka till Särna och hoppas på att vi drar ihop ett gäng och åker dit snart. Umgås, myser och kopplar av.

Inget ställe i världen är så vackert som utsikten från våran gårdsplan en riktigt vacker dag!





Nyår i Särna, 2008/2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback