Ibland blir det som man tänkt sig

Som en kontrast till fredagen blev lördagen precis som jag hade tänkt mig. Bortsett från ett litet missöde i mitt nya liv som jag-har-ingen-bil-och-måste-åka-buss-överallt-person. Jag skulle ta bussen hem till Josephine och Niklas dit jag har åkt många gånger och vet precis vilken buss jag ska ta, nämligen buss nr tre. Sagt och gjort jag går till torget och kliver på ettan till universitet, aningens förrvirad kör jag på gamal vana och åker till skolan. På vägen kommer jag på att jag ju inte alls ska till skolan utan till Rud. Som tur var gick det en buss från universitet till J och N ganska snart efter att jag kom fram. Ett rätt kul inslag måste jag säga. 

Hos Jossan möts jag av en go kram och mat på bordet. Du skämmer bort mig Josephine! Vi pratar städar och går sen ner till arenan, kollar matchen och hänger i baren i pausen. "Jag verkligen älskar den nya baren!" har blivit vårat nya ordspråk på lördagsmatcherna. Det och "vår" nya ramsa! Går sedan hem och har lite fest. Riktigt kul faktiskt! Jag hade inte tänkt stanna länge utan skulle hela tiden snart gå hem och vila min lilla kropp men det slutade med att jag fick så kul att jag följde med ut på Nöjes också. Efter bästa förmåga dansades det och det var en kväll med guldkant.

Tack finaste Josephine för att du är så bra, snäll, go och underbar! Jag är så enormt glad över att vi träffades den där kvällen och att vi blev vänner!

Idag fyller min bästa syster år, jag har slagit in världens fulaste paket, men jag har hört att det är innehållet som räknas! GRATTIS SYRSAN på födelsedagen!

Kommentarer
Postat av: clara

måste bara få fråga vad det är för hundsort du har! och om hon är fullvuxen på dom där bilderna långt där nere :)

Postat av: clara

alltså vetifan om det kommit fram, blogg.se är galet konstigt just nu! men en gång till. vad är det för hundsort din hund är och är hon fullvuxen på dem bilderna nedan :)?

2009-11-15 @ 19:28:30
URL: http://claraalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback