Rent hus här nu

Jag tog tag i den där städningen idag. Det blev storstädning av kök och toalett samt dammning, dammsugning och sist men inte minst torkning av golven. Eftersom min mopp verkligen suger och inte gör rent alls valde jag att torka golven för hand. Tog en trasa och en hink med vatten och såpa och började. Det tog ett tag och nu är jag lite mör i armarna. Men rent blev det. En sak insåg jag i alla fall under mitt slurande, jag är glad att jag inte levde förr i tiden då man alltid skurade golven på det viset. Ha ha!

Avbröt städandet ett tag för att kila ner på stan och fixa mina glasögon som gått sönder för tredje gången, ska nog få välja ett par nya men då måste dem passa till glasen jag har i dag och det kan bli lite knivigt, och sen för en fika med Emelie. Fick en jättefint ring av henne i födelsedagspresent. Tack gullunge, den är superfin! Bjuder på en bild på den, rätt kass kvalité för den är tagen med webbkameran (i min NYA DATOR! iiiiih! :D) men bättre det än ingen bild.


Kommentarer
Postat av: emelie

Varsågod ;) Jag tycker själv att den är så himla sööööt! ditt hem var så rent och fint, bra städat!

Postat av: Emelie

Jag längtar också. Som en gnu!!! Kom gärna den 29:e om du kan. Vi kommer dra igång tidigt;) Theresia kommer också 29:e. Braaa att man kan hyra hemma också nu!!Här kostar det också 19 spänn, iaf där vi brukar hyra. Kostar mer på andra ican tror jag. Vi får hyra något i påskveckan eller så :D Och i sommar när det regnar ska vi hyra som aldrig förr!!

2009-04-05 @ 09:40:41
URL: http://emeliekindwall.blogg.se/
Postat av: Carolina

När ska du böra blogga igen å?

2009-04-05 @ 16:39:15
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ställer samma fråga som föregående skribent

2009-04-06 @ 16:07:26
URL: http://emeliekindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback