Tungt

Den här veckan har varit lite jobbig. Jag har varit sjuk men ändå varit tvungen att vara i skolan och göra ett grupparbete. Nog för att jag inte behövde vara där hela dagar men det var jobbigt nog med bara några timmar. Jobbigt nummer två är att två av mina bästa vänner flyttar härifrån nu. Kornelia flyr återigen Sverige för Norge och denna gång Stavanger, hade det varit Oslo hade det inte känts lika jobbigt men Stavanger är ju lite längre bort. Det är sjukt tråkigt. Sen har vi världens absolut bästa Emelie, det finns ingen annan Emelie som är så bra, som nu har flyttat till Uppsala. Hon ska börja plugga till lärare (bra val!!) där och henne ser man nog inte allt för mycket av de nästkommande tre och ett halvt åren.


Det är så sjukt tråkigt. Jag kommer sakna er. Men imorgon kommer Becka och Dagmar hit. Vi ska äta mat, se på Let's dance och sist men inte mins Björn Gustavsson DVDn! I'm happy. Det ska bli så himla mysigt.


Nu ska jag åka hem till mamma och pappa. Ska se på Mamma Mia med min mamma och sen sova där. Imorgon ska jag göra en tenta via datorn och sen städa hos dem. Tentan kommer förövrigt att gå rätt åt skogen, den är typ på hela kursen och jag har ju inte fattat någonting. Usch jag mår dåligt. Håll tummarna, tack!


Nu blir det Romstad som sagt. Mammi och Pappi. <3


Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Lycka till!

Postat av: fisk

:) ja tycker om dig endå anni bannani..fast ja är borta! inget jobb än, vi har bara köpt säng på ikea (som ja fick ont i ryggen av) och snart ska vi o kolla på innebandy. YEY. mari bor tydligen här :D. SMACK FISK

2009-01-18 @ 13:25:08
Postat av: emelie

ÅÅH. kommer sakna dig också annispannis!! Men på somrarna vet du! Du är jag hemma lääänge. Då får vi leka och svinga oss på stången på bryggan :D:D:D PUSS!

2009-01-21 @ 11:13:47
URL: http://emeliekindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback