Det är vår, en update om senaste tiden

Enligt mina goda vänner Carolina och Emelie så var det visst på tiden att jag börjar blogga igen. Och nu när det ändå är vår, fint väder, varmt och jag har fått livslusten tillbaka (inte för att den har varit helt försvunnen men ni fattar nog vad jag menar) så är det väl dags att återuppta lilla bloggen igen.

Häromdagen fixade jag till min cykel, som har stått hemma hos mor och far utan luft i däcken under vintern och cyklade hem den till mig. På vägen hem, längst med älven, i solens sken stannade jag och plockade lite krokusar som jag nu har ståendes i mina jättesöta vaser i vardagsrummet. Bbjuder nog på en bild någon dag. Det är supermys med egenplockade färska blommor tycker jag!

Jag har även möblerat om sen sist, fixat det fint i klädkammaren (i mitt fall förrådet), garderoben och sovrummet. Köpte ny lampa idag på IKEA och en liten växt som jag ska ha på sängbordet. Bjuder på bild på förädndrigen där också. Har tyvärr inga före-bilder men ni som har varit hemma hos mig minns kanske hur det såg ut innan.

På onsdag kommer finaste Emelie hem över påsk, vi hoppas på guld då så håll tummarna för vinst imorgon och vinst på onsdag! Då ska vi fira vårat första guld ihop. Men detta är ju bara om...

 Nu luktar det vitlöksbröd här och jag är hungrig. Blir nån pastasås och färskpasta säger SaraMoll som ska bjuda på mat idag. Så nu avrundar jag mitt blogginlägg om precis ingenting men ändå väldigt mycket. En lite update så att säga, nu ska jag försöka hålla liv i bloggskrället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback