Världsbäst på att blogga?

Jag är verkligen inte världsbäst på att blogga längre. Jag har väl aldrig varit just världsbäst på att blogga, men bättre än vad jag är nu förtiden. Det är väldigt svårt att ta upp denna blogg igen efter en paus (med bara några få inlägg) på sex månader. Det är verkligen kul att ha ett ställe där man bara kan skriva av sig, men nuförtiden känns det som att jag inte behöver göra det längre. Jag är liksom helt tom på bokstäver.

Hursomhelst är det i alla fall kul att se att det fortfarande är några som går in här ibland. Tack för det. Vem vet, en vacker dag kanske inspirationen infinner sig. Bjuder på en bild på inte-världensbästa-bloggerska och lilla Dagmar, som ni förövrigt kan läsa om
HÄR.


Kommentarer
Postat av: Emelie

heheh Anna. Din klocka är inte omställd till sommartid...:P

Postat av: Angelica Lindvall

Är Dagmar en Pomeranian?

2008-09-18 @ 14:48:30
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback