Tips på otroligt god maträtt

Idag bestämde jag mig för att laga överraskningsmat till min familj. Det blev en kycklingsoppa som jag hittade på arla.se. Soppan var huuur god som helst och alla borde testa att göra den. Här finner ni receptet.

I övrigt orkar jag inte blogga mer, har noll ork eller lust. Eller jo både ork och lust finns nog egentligen, men jag är inne i en sådan period att händerna bara fryser på tangenterna.

Gårdagens antal steg: 8 567.
Dagens antal steg: 0
(glömde stegräknare hemma när jag var på stan och har inte gått någon promenad idag.)

EDIT: Glömde länka. Det är fixat nu. Tack Carro för att du gjorde mig uppmärksam.

Kommentarer
Postat av: carolina

exakt var finner man receptet? 8)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback