Skrivkramp

Jisses vilken total skrivkramp jag har just nu. Sitter och ska skriva en jobbansökan, hittills har jag bara lyckats skriva vad jag heter och hur gammal jag är. Sen tog det tvärstopp. Helt galet. Det går verkligen inte, har försökt i en timme snart. Ska göra nåt annat en stund, sen be pappsen om hjälp. Han är ett bra botemedel mot skrivkramp.

Intervjun igår gick helt okej förresten. Men jobbet är nog inte intressant. Så mycket man måste lära sig att det krävs att man går brevid, obetalt, i ett par månader. Det är alldeles för lång tid tycker jag. Nu söker jag andra jobb och håller tummarna att detta ska gå vägen.


Kommentarer
Postat av: emelie

Vad var det för intervju?? Knäppt att man inte får betalt för att lära upp sig!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback