Ja fy fan, så ska det låta

Jäklar vilken bra öppning på så ska det låta säsongen. Sonja Aldén bara imponerar mer och mer för varje gång man hör och ser henne. Hon är musik. Och tillsammans med Danny Saucedo bildade hon ikväll ljuva toner. Det andra laget som bestod av en kille vid namn Chris, som jag tycker verkar ta sig själv på lite för stort allvar, och den inte så skönsjungande fröken Marie Lindberg imponerade inte lika mycket. Killen-som-tar-sig-själv-på-för-stort-allvar hade dock en bra sångröst, så plus i kanten för det. Annars tyckte jag att fel lag vann. Fel, fel, fel. Men vad sjutton, man vinner ju bara äran och möjligheten att framföra ett extra nummer som vi tittare ändå bara får se ca 30 sekunder av.


Nu blir det Danny dubbelt upp. Nörd som jag är (vilket innebär att jag tokfastnat i årets säsong av lets dace) spelade jag in Lets Dance och ska alldeles strax avnjuta deras danser till tonerna av inte riktigt lika ljuv musik som i Så Ska Det Låta. Är det någon mer än jag som tycker att de två som sjunger i Lets Dance ibland (ganska ofta) sjunger otroligt dåligt, i alla fall obehagligt, och bara förstår låtarna de sjunger. Nej, till nästa år TV4 byt ut sångarna!


Kommentarer
Postat av: Number nine on Melon Lane

Instämmer totaly om den där Chris och att fel lag vann.

Postat av: carolina

Jag blev helt kär i Danny efter så ska det låta.. han är ju så charmig!

2008-03-02 @ 17:44:11
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Giovanna

DU! Jag tycker att det verkar som att du e intresserad av Danny. Och du ska ge fan i han!! Fattar du det?? Han är min!'

DANNY ÄR MIN.
HAN, JAG, TOKYO - FOR EVER

2008-03-03 @ 05:34:48
Postat av: Gautekristiane

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2010-04-08 @ 09:47:51
URL: http://gautekristiane.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback