Fredsstyrkan

Sitter och tittar på fredsstyrkan på TV4. Ett otroligt intressant program som jag har följt sen första avsnittet. Jag är så otroligt imponerad av dessa människor som åker iväg till ett krigsdrabbat område och arbetar. I dagens avsnitt hjälper några soldater en föräldralös pojke, som dom har tagit hand om och hjälpt, till ett ett barnhem. Så otroligt känsloladdat, har man inte sett det vet man nog inte. Jag är inte den som brukar gråta till saker, men idag är verkligen ett undantag, jag gråter och det går inte att sluta.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Japp, det är dom. Tror första avsnittet visas 13 februari i Sverige. Dvs. till veckan :):) Gött mos

Postat av: Becka

Tårarna bara rann för mig också... Och jag hade den där klumpen i halsen en bra stund efteråt.

2008-02-08 @ 11:25:04
URL: http://silentteras.blogg.se
Postat av: Sandermaiken

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2009-03-23 @ 11:24:49
URL: http://sandermaiken.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback