Winnerbäck, helt klart bäst

Igår var jag nästan stum och fortfarande finner jag inte riktigt ord för att beskriva den känsla som härjar i min kropp sen gårdagskvällen. Jag kan inte sätta ord på hur bra jag tyckte Lars Winnerbäcks spelning var. Man vet ju att går på man på en Winnerbäck spelning får man levererat underbart bra låtar och mycket kärlek men ändå blir jag förvånad över hur bra det är. Helt fantastiskt!

Nya skivan är riktigt bra och ännu bättre var den live. Det nya bandet var också över förväntan med två bekanta ansikten i Johan Persson och kvinnan med den underbara rösten, Anna Stadling. Även förbandet Abalone Dots ska ha beröm. Det var en härlig blandning av allt mellan gitarr, fiol, nyckelharpa och cello samt fyrstämmig otroligt vacker sång. Helt klart värt varenda krona och Sundsta Idrottshall var en riktigt bra konserthall faktiskt.


Foto: winnerback.net - webbshoppen

Lars Winnerbäck, du är bäst!

Kommentarer
Postat av: Pälleplutt

Kan inte annat än hålla med Greggubben. =)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback