Kladdkaka

Usch, det är riktigt grått ute idag. Tråkigt som sjutton. Jag verkligen längtar tills snön kommer. Den var ju här och vände med ungefär kanske en halv centimeter, men det duger inte. Mer ska det vara. Den där promenaden som jag hade tänkt blir inte av. Vädret var inte på min sida.

Nu ska jag istället baka en kladdkaka, snart får jag besök av min vän
Carolina. Vi ska fika, fotografera och fixa lite blogg design. Det blir trevligt. Var ganska länge sen vi sågs sist. (Bilder kanske kommer senare.)



Kladdkaka

Kommentarer
Postat av: carolina

yeah man! riktigt skoj förut! ;D

Postat av: Yourminem

Hello admin, nice site you have!

2008-05-19 @ 11:43:39
URL: http://yourminem.blog.ca
Postat av: Theodorfiona

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2010-02-26 @ 14:14:10
URL: http://theodorfiona.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback