Ja det var de pepparkaksbaket

Malin och Carro var i princip här och vände.
Carolina skulle nämligen hem och se på TV och Malin börjar jobba klockan fem (!!!) imorgon bitti. Så inte en enda pepparkaka blev gjort eftersom de var tvungna att åka efter 45 minuter och det hinner man ju knappt plocka fram det som behövs och kavla ut degen på.

Nu vet jag inte vad jag ska fördriva kvällen med. Familjen har åkt för att handla julklappar och jag fick inte följa med. Men det byter ju i alla fall att jag har varit snäll och får julklappar i år. Det är ett gott tecken i alla fall. Tror jag ska ta av den goda tårtan vi åt när mamma fyllde år, äta en alldeles för stor bit - så där så man mår lite illa, och sen ska jag bara njuta av kvällen i soffan framför TVn.

Så sällskap, pepparkakor och glögg byts ut mot ensamhet och en stooor tårtbit. Men det är bannemej inte fy skam det heller. Jag gillar ju att umgås med mig själv så.



Såhär ser tårtan ut. Massa massa choklad. Mums.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den ser hur fin ut som helst! Du är sa duktig :D Skriver mer imorgon, bara ngn bild som maste ändras, annars är jag SUPER NÖJD! :D

Jobbar hur mkt som helst nu sista veckan, därför är jag inte inne sa mkt. Men som sagt imorgon :)

2007-12-18 @ 20:45:01
Postat av: Hilajn

Jisses vilken läcker tårta! Självklart ska man ta en stor bit av den:P

Postat av: Hanna

Hej du! Tack åte rigen för en underbar blogg!

Måste bara fråga, om du kollar på min blogg, är "presentationsdelen" borta då? Varför är det så? Kan du ändra det? :) Kram!

2007-12-20 @ 11:14:52
URL: http://hanna1988.blogg.se
Postat av: Hanna

Hej!

Jag menade hela den delen av bloggen, bild, text och arkiv och allt det har liksom flyttat sig neråt så de ligger under själva bloggen.. Men det är bara tydligen jag som får upp det på min dator. konstigt :P

2007-12-21 @ 13:55:30
Postat av: hanna

Nej, den är fortfarande under.. konstigt :S men, ingen fara, jag klarar mig :)

2007-12-21 @ 18:46:36
Postat av: Letterberlin

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2008-02-14 @ 10:45:34
URL: http://letterberlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback