Underbar vecka passerad

Nu är jag hemma i trygga Karlstad igen. Sitter i min mjuka säng och är enormt trött. Igår fick jag ett släng av feber som inte vill ge med sig.
Jag har haft en enormt trevlig och underbar vecka. Myskväll, på myskväll och mycket prat och framförallt skratt.

Oc, äta ca fem gånger om dagen, handla på konsum, leva rövare i klassrummet, sätta lappar på grannarnas dörrar, Idol och nya bekantskaper - det har varit melodin de senaste dagarna. Igår lämnade vi dock Molkom för en stund och åkte till Karlstad tillsammans med Jenny. I stan träffade vi Robin och Elin från skolan och käkade glass tillsammans med dom. Sen gudidade jag Robin till en fiskeaffär där han inhandlade diverse saker, bland annat en otroligt läcker fiskehatt. Sen bar det av hemmåt och jag somnade det första jag gjorde när vi var tillbaka på Östan. Jag var svettig som en gnu men förs utav bara sjutton. Sov ett par timmar och vaknade inte utvilad. Tvingade mig upp och iväg på lite äventyr för att senare bli nerbäddad i soffan och matad utav underbaraste Joanna.

Du kom in i mitt liv som en sol i vinternatten. Jag är så enormt tacksam att du finns och att jag har fått lära känna dig och blivit din vän.  Tack, tack, tack! Hoppas vi båda kommer in på Jakan och kan få ett helt år till med varandra. Kommer sakna dig något enormt under lovet efter den senaste tidens närhet

Nu måste jag packa. Ska sätta på Jason Mraz på högsta volym och dansa bort min feber bland skidkläder och annat nödvädigt ont.

Glad påsk (Till alla utom Joanna som får ångest av påsken ;P) ! 

Kommentarer
Postat av: Carolina

glad påsk missy!

Postat av: Tjokke

tjena bruden!
läget va sexygirl.
call me sexy girl, miss u.
Love U!!!!
Kisses aND LOVES

2007-04-07 @ 21:44:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback