Per Ledin till HV71

Ja, då var Per Ledins nya klubbadress klar. Det blir HV71. Synd, riktigt synd. Fast till skillnad från andra Färjestadssupporters tänker jag gratulera HV till denna underbara spelare och önska Ledin lycka till. I mina ögon är han ingen svikare. Alla spelare byter ju klubbar hur som helst, vad är det som säger att Ledin ska spela i Färjestad resten av livet?
Nej det är bara att bita i det sura äpplet. Jag hade gärna sett att Ledin var kvar i Färjestad, men av någon anledning så är han inte det. Som sagt, det är synd.
Han gick från hatad till älskad. Jag kommer då aldrig kunna hata honom igen. Det är en sak som är säker. Och jag tycker att han är välkommen tillbaka till Färjestad när han vill. Han har visat ett enormt hjärta för klubben.



Bild:
Farjestadsbk.se

LYCKA TILL LEDIN OCH TACK FÖR DIN TID I KLUBBEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback