Världens bästa present

Idag har jag fixat världens absolut bästa present. Jag är så himla nöjd. Kornelia ska få den av mig och Malin när vi kommer och hälsa på henne i helgen. Något som förövrigt ska bli enormt kul. För första gången på länge har jag någonting att längta till. Bild kommer efter helgen!

Tyvärr fastnade jag i mitt fixande så någon promenad har det inte blivit än. Därför ska jag gå ut nu, får se om jag orkar komma upp i 10 000 steg nu när det är så sent, men det ska jag nog fixa. Det är ju ett måste för sjutton.

Pågrund av massa konstiga kommentarer på engelska samt med diverse olika konstiga länkar har jag valt att börja godkänna eventuella kommentarer. Bara så att ni vet.

Kommentarer
Postat av: carolina

jag har samma problwem med konstiga kommentearer så jag måste godkänna allt nu... personen kommenterar inlägg som är gamla och skriver typ, nice site, very useful information :D blev skiträdd först när jag fick hur mkt som helst i rad.. så jag kontaktade blogg.se och de sa att det var spam! Tack för kommentaren förresten.. ska fixa en anna bild :)

Postat av: Emelie

Aaa, jag får också sånna kommentarer... hehe. LOL. Kul att du tittade in min vän! Puss på finaste Greger

2008-01-16 @ 13:34:57
URL: http://emeliekindwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback