Todays the day

Så var lördagen här. Den dagen som jag har längtat efter så länge. Just nu bör jag vara framme i Mellerud hos världens bästa Caroline. (Det är ett tidsinställtinlägg så att hon inte ska kunna gå in och läsa att vi kommer) Vi ska ha överraskningsbaby-shower för henne, då hon väntar sitt andra barn. Hon vet intenting och det är det som gör det hela så himla kul.

Veckan har gått i förberedelsenstecken och jag har handlat presenter, fixat mat och alldleles nyss tillagade jag maten också. Så att allt är förberett när vi ska åka vid tio.

Jag måste även passa på att göra lite reklam för
HusNrNio som designar riktigt fina tavlor. Jag har beställt en tavla till min fina gudson Melwin och jag är verkligen supernöjd. En perfekt present till den nyfödda, eller till dopet. Eller som för mig, bara för att man tycker att ungen ska ha en, för att den är så fin. Så här ser den jag beställt ut:



Tanken med denna dag är att vi ska få umgås med Caroline, i och med att hon bor en bit bort blir det inte så ofta tyvärr. Vi ska umgås, prata, äta gott, fika, skratta, designa våra egna bodys och gissa vikt/längd. Jag måste även visa den fina blöjtårta vi har gjort genom att rulla ihop blöjor och knyta band runt. Blev sjukt fint och jag är nöjd. :) En perfekt present till föräldrarna.


Innan pynt.


Efter pynt och med cellofan runt.


Grattis älskade vän, från gänget!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh vad roligt! Vart det lyckat!? Gör inte hon Linda Blom sånna där tavlor också? :

Postat av: Angelica

Åh, vad fint!! Gissar att det blev lyckat!! Du borde bli festfixare Anna!

2011-03-28 @ 09:10:36
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Gott att du blev nöjd med tavlan=) Blöjtårtan var ljuvlig ju! Kram

2011-04-24 @ 23:15:55
URL: http://husnrnio.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback