Jag mår så bra just nu

För snart åtta månader sedan kändes den här dagen väldigt långt bort. Den dagen då jag skulle känna att jag mår bra igen. För det gör jag verkligen nu. Jag har inte fått någon panikångestattack sedan februari, jag känner sällan av ångesten över huvudtaget. Jag försöker leva i nuet och bara njuta. Jag känner mig glad och jag vill och orkar göra saker. Det känns så himla skönt. Jag vet att kampen inte är över än, sorgen och saknade finns fortfarande där men den är inte lika tung att bära längre.

Älskade pappa, jag hoppas att du har det bra där du är och att du är lycklig. ♥

Kommentarer
Postat av: Hartmut

Hello...I think that I know what you talking...sometimes there are such days..

I'll hope you like tis song..

www.youtube.com/watch?v=dJByeRX004M&feature=related



PS: I like animals,specially dogs

2011-04-10 @ 18:15:33
Postat av: Angelica

Åh, vad skönt att höra vännen. Du förtjänar att vara lycklig och må bra. Din pappa vill det bästa för dig, precis som vi andra. <3

2011-04-12 @ 10:20:29
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad härligt att höra! Jag känner likadant!

Puss på dig, älskade syster!

2011-04-13 @ 05:59:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback