Ett nytt försök

Jag körde storstädning här förra veckan. Städning ala Rent Hus. Rensade och skrubbade varenda yta. Passade även på att städa undan Augusts hundbur och hundleksaker. Men... Nu kan jag ta fram dom igen. Den 12 hämtar jag nämligen en valp. I söndags hälsade jag på en kennel i Hedemora, Vawaland, och blev förälskad i en liten valp. Precis som jag blev i hela kenneln. Fia, som har den var jättemysig och det känns så bra att jag ska få en av hennes valpar.

Jag törs inte längta för mycket med tanke på hur det gick sist. Men jag ska i alla fall vara positiv. Jag ska räkna med att han är frisk, han är frisk. Han ÄR prefekt. Min lilla Herman.


<3


Kommentarer
Postat av: MammaMorran

Vad mysigt med en liten hundbebis! Vi träffade en stor hundbebis igår och den gillade vår LillaA men hon gillade inte hundbebisen så värst mycket :)

Önskar dej en trevlig dag!

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

Postat av: liumingzhu

Vad mysigt med en liten hundbebis! Vi träffade en stor hundbebis igår och den gillade vår LillaA men hon gillade inte hundbebisen så värst mycket :)

Önskar dej en trevlig dag!

2010-11-29 @ 06:49:11
URL: http://www.accountsbay.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback