Av/På, On/Off

Ibland önskar jag verkligen att man hade en av- och påknapp. Så att man kan, dom där dagarna när man helst bara vill ligga i soffan och göra ingenting, slå på sig själv och orken. Och dom dagar när man inte har några måsten kan man stänga av orken och bara vara. Det har varit hur praktiskt som helst.

Idag gör jag tenta nummer två i den här kursen. Orken har ine funnits alls och jag har pluggat alldeles för lite. Men jag hoppas på det bästa. Ingenting är omöjligt. Nu ska jag iaf trycka på den där on-knappen och sätta igång med dagens måsten, så som att klä på mig, äta och åka til Universitetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback