This makes me crazy

Jag känner mig så enormt förvirrad just nu. Jag blir knäpp. Jag har en sådan där ångest som gör att jag har ont i magen. Jag kan aldrig sova när jag känner så här, så imorse vaknade jag 07.00 (gick och la mig 03.00), lagom kul. Inte ens en långpromenad på morgonen kunde lätta upp känslan. Jag får väl dra igång ett storprojekt här hemma så jag får tankarna på något annat.

Mötte förresten McDreamy ute igår. Han var tyvärr inte så snygg i verkligheten som jag hade hoppats på. Men ändå. McDreamy är alltid McDreamy. Oh la la!

Kommentarer
Postat av: Tormodgunn

Great web site! I love the content, pics and hard work!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback