Hockey på sommaren, ja visst

Igår var vi och kollade på en träningsmatch mellan Sverige-Finland i inlinehockey. Intressant grej. Sverige utklassade dock Finland med 8-2. Mr McDreamy himself gjorde flest mål, trots att han inte kan stänga munnen (internt). Tydligen var Finlandslag väldigt nytt och det skulle vara därför som dom inte spelade så bra. Matchen i sig var inget att hurra över, men det var ändå helt okej.

Väl hemma igen, (vi åkte liksom ända till Vålberg för detta!!) så la jag mig i soffan och gjorde mitt bästa för att undvika Eurovision. Detta undvikande har inget med att Sverige inte var med att göra, det är bara att vänja sig. Balkan röstar på varandra och Sverige kommer aldrig få tillräckligt med röster hur bra låt vi än skickar. Lyckades inte undvika det helt dock, såg en film och när den var slut var jag tvungen att kolla röstningen. Och Tysklands bidrag. Kan väl inte uttala mig i om rätt låt vann men bra låt vann i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback