Counting the days

Två dagar kvar av praktiken. Och det är med både sorg och glädje jag inser det. Jag kommer sakna alla goa elever. Och nästa gång jag kommer tillbaka kommer inte mina underbara, fina, fantastiska sexor gå kvar. Jag kommer sakna dom. Dom är sex stycken och helt genom goa. Önskar dom all lycka på högstadiet!

Jag ränkar också ner dagarna till sommarlovet! På måndag har jag VFU-uppföljning sen är det sommarlov! Eventuellt blir det ju jobb i Norge, men jag får ju inte tag på chefen så jag vet inte säkert. Åker nog dit till veckan för att kolla upp om jag har ett jobb eller inte. Annars får jag ledigt, väldigt mycket ledig och får lov att leva på förra årets sommarlön. (Känns skönt nu att jag inte tog ut en enda lön förra sommaren!)

Ååååh, jag har Manboy på hjärnan. Blir tokig!

You’ve got the looks, you’ve got the beauty inside
You’ve got the looks, that money can’t buy
You want to live like all the stars on TV
You wanna love with someone like me

Give me love, give me love and don’t go
Give me love, give me, give me lo-o-ove

Manboy, manboy, you can call me manboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback