Long time...

Har under den senaste tiden kännt mig väldigt sugen på att börja blogga igen. Tänkte ge det ett försök till. Man vet ju aldrig om det håller i sig eller inte.

Så, vad har hänt sen sist då? Nej, det vore nästan ett skämt att ens försöka sammanfatta det. Men en kortis kan jag väl orka med, jag bor fortfarande kvar i stan, har fortlöpande med två månaders ömsesidig uppsägning - så skulle någon ha en fet lya på lager hör av er! Pluggar fortfarande vidare till lärare efter en sommar på kycklingfabriken. En sommar värd att minnas. Har återigen säsongskort på ståplats och det känns riktigt bra faktiskt. Annars är det väl inte så mycket nytt, det mesta är som vanligt.

Nu ska jag efter att ha fövandlat min svinstia till lägenhet till ett beboligt ställe laga lite mat. Ikväll blir det desperate housewives och jag längtar! Det är höstmys det! Och framöver ska jag verligen försöka hålla liv i bloggskrället, mest för min egen skull jag älskar att gå tillbaka och titta på vad jag skrivit och för att få tillbaka min skrivförmåga!

HÖRS!


                                                                                                                          Annimoll


Kommentarer
Postat av: Emelie

vad skillad jag är som kollar din blogg just idag.:) kul att du skriver! Jag ska också kolla desperate

Postat av: HUSnrNIO

Kul att du är tillbaks:)

2009-10-16 @ 08:24:24
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback