Jag längtar efter Lars

Den fjärde november kommer han hit igen, allas vår kära Lars Winnerbäck! Det ska bli riktigt skoj, jag längtar verkligen. Och bäst av allt är att jag ska dit med bästaste Emelie, som kommer hem från Uppsala bara för att se honomoch bara för att gå dit med mig. Gullungen, jag hade ingen att gå dit med så hon bestämde sig för att åka hem samma dag direkt efter skolan bara för att göra mig sällskap. Det är dubbelglädje då!  Åååh, gör det till fjärde redan nu!


Foto: Nicke P.


Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Om längtan blir alltför svår kan jag låna ut "min" Lars fram till den magiska datumen. Kanske är han inte så förtrollande som LW men ibland kan även han få till ett förtrollande moment. Eller njae förresten... Trevlig helg!

Postat av: emelie

Och det gjorde jag med glädje!! :)

2009-10-16 @ 23:49:46
URL: http://emeliekindwall.blogg.se/
Postat av: Carro

åhhhhh you are back :D lycklig ja blir nu! Lika bra blogganna som vanligt också. Njuter.



Förresten, det blir en kille :p har precis kollat könet! Puss å natti!

2009-10-17 @ 01:30:55
URL: http://www.metrobloggen.se/bebisimagen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback