Då var det väl dags...

... att lägga ner skiten. Jag bloggar aldrig längre och har inte heller någon större lust. Bloggen har ju gått på sparlåga det senaste året/åren och nu tackar jag nog för mig.

Givetvis tar jag inte bort bloggen helt, den har trots allt varit en del av mig i några år så kvar i etern kommer den finnas. Och det kan hända att den uppdateras någon gång i bland. Mindre sällan än vad den gör idag skulle jag dock gissa på.

Tack och bock för den här tiden!
Annimoll

Frågor om kycklingfabriken malias till
[email protected] (EJ MSN)

Kommentarer
Postat av: K

då är vi TVÅ!!! :P löve uya!

2009-05-09 @ 19:17:35
Postat av: Carolina

HAHHAHHAHAHHAAHAH kul att du låter folk maila dig :D Jag svarar inte om de inte har en egen blogg :D

Postat av: Josephine

Ja det är härligt att vara tillbaka kan jag lova :-)

Kan vi inte ses någon dag nu? Vill se din lägenhet om den är kvar?

2009-05-28 @ 12:23:18
URL: http://mariajocephine.blogg.se/
Postat av: Josephine

För mig passar det jättebra på måndag :-) Är ledig hela tiden nu men jag jobbar hela helgen + att jag ska städa lägenheten. Men jag åker hem antingen lördag natt eller söndag så antingen söndag eller måndag blir bra, går det för dig med?

Det låter trevligt det, vi kommer såklart :-)

2009-05-28 @ 15:09:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback