Vilken underbar dag!

Idag har det verkligen varit en bra dag. Jag vaknade sjukt tidigt, idag igen, och började skriva på min uppsats. Kom ganska långt och tror jag kan bli färdig under morgondagen. När jag pluggat klart kom solen och då åkte jag en snabb sväng med fina syster och handlade, så nu finns det mat i kyl och frys igen! Underbart! Sedan blev det lunch på stan med David, promenad i solen och vidare hem till hans mor och far i Klara. Lite kvalitétstid sådär. De var trevligt, vi ses ju inte så ofta längre.

Nu ska jag plugga lite till och sen blir det film tror jag bestämt. Kanske en snabb sväng hem till mor och far innan filmen. Hörs!



Ps. Jag har världens finaste vänner som har gett mig jättefina presenter under veckan. Framförallt Carolinas present gjorde mig väldigt glad. En fransklänning, ala Lets Dance, som jag nämnt för henne att jag vill ha. Thanks Kitty och alla ni andra - ni vet vilka ni är!

Kommentarer
Postat av: Carolina

tack för att du finns :$


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback