Update

Jag är verkligen världssämst på att blogga. Det är i ju typ bevisat nu, eftersom jag inte har ägnat bloggen en tanke på senaste dagarna. Hur som helst så har praktiken gått mycket bra, imorgon är det näst sista dagen och då ska jag vara helt ensam med alla barnen hela dagen (och få betalt!! Sånt är bra jag hade ju varit tvungen att vara där i vilket fall och nu får jag pengar för det). Det kommer gå kanon bra tror jag. Barnen är hur snälla som helst.


Just nu sitter jag hemma hos mor och far i deras nya bäddsoffa och myser under en filt, men datorn i knät och tvn på i bakgrunden. Kollar på familjen annorlunda, ett intressant program tycker jag.


Nej alltså jag har verkligen ingenting, nada, nothing att säga så nu avslutar jag. Jag lever i alla fall och har det bra. Ett litet meddelande till Emelie här på slutet bara:


Emelie, jag har träffat en av kandidaterna till att gå ut med din hund. Jarand! Han är här på besök och idag pratade vi om hund-gåandet. Han var helt med på noterna och han är bra trevlig i verkligheten alltså. Det är nästan så jag tycker det är synd att du numera har Henrik som kan gå ut med hunden. Haha!


Kommentarer
Postat av: emelie

hahha. Jaa,men det va väl själva fan att han inte kom tidigare!! Jag har bara lite luddiga minnen av de där... mess och grejer va?? Skräll! haha du får hjälpa mig att minnas allt! btw,minns du när vi ringde janne i farmen och frågade efter matilda?

Postat av: Angelica Lindvall

Grattis på födelsedagen Anna! :)

2009-03-11 @ 11:44:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback