Mina elever är fantastiska ♥

Idag när jag komm till skolan överraskade mina elever mig. Dom hade radat upp sig i kapprummet i väntan på att jag skulle komma och så stog en kille på span för att tala om när jag var på väg. Så fort jag öppnade dörren och klev in brast dom ut i sång. Det var den bästa version av "Ja, må hon leva" jag någonsin hört. Jag blev alldeles rörd och ögonen tårades faktiskt. Barn är så himla fantastiska, det kom verkligen från hjärtat på dom. I samligen räckte ett av barnen upp handen och talade om att jag faktiskt fyllde år idag och så sjöng dom ytterligare en gång. Jag känner mig så otroligt uppskattad!

 Idag gör jag sista dagen och jag kommer sakna dom. Jag längar redan tills jag kommer tillbaka nästa gång, om sex veckor, så jag får träffa sötungarna igen.

Tack för alla gratulationer jag har fått!

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

GRATTIS från mig.

Postat av: HUSnrNIO

GRATTIS från mig.

2009-03-12 @ 21:39:38
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback