Sjuk i en svinstia

Usch, jag belv sjuk natt mellan lördag och söndag. Mitt på Nöjes dansgolv kände jag att jag blev sjuk och gick hem. Vaknade sedan på morgonen och fick knappt luft och hostade så jag trodde lungorna skulle hoppa ut. Snart kom febern krypandes och efter att ha frusit i en dag och en natt lider jag nu istället av någon slags tropisk värmebölja. Men nu till mitt problem, sjuka har vi ju alla varit någon gång, men jag hade förfest här precis innan jag blev sjuk och har ju med andra ord inte orkat städa efteråt, det går inte jag kan knappt resa mig ur sängen/soffan. Med andra ord så är det inte så fräscht här nu. Jag skulle betala någon för att komma hit att städa. Intresserad?

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Aah! Jag med min sjukogillande attityd - aldrig när du är så sjuk! Hoppas du lyckas övertala någon! Krya på dig.

Postat av: emelie

anna, sköljde du runt öppningen på Lokaflaskan som jag sa?? Annars var det kanske det som smittade dig :p Jag har mått som en halvdöing hela hela helgen och gör fortfarande.

2009-01-12 @ 18:11:57
URL: http://emeliekindwall.blogg.se/
Postat av: Emelie

Då kanske det var för att jag flåsade på dig för mycket?? :P



Vad go du är Anna! Jag kommer sakna dig med. Men du får komma och hälsa på mig så vi kan mysa och partaja (när båda är friska!) Sen kommer jag komma hem en del också :)

KRYA PÅ DIG LILLJÄNTA! Puss!

2009-01-12 @ 18:35:15
URL: http://emeliekindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback