Äntligen. Annimoll + Radio Norge = SANT

Idag fixade jag till den lilla bugg som gjorde att jag inte har kunnat lyssna på Radio Norge via Internet Jag är mycket nöjd över mig själv och över den otroliga tjänsten google. Vad skulle jag som är så oteknisk och ohändig göra utan google? Får jag stopp i avloppet googlar jag och ser hur jag ska göra, ska jag laga mat googlar jag och hittar ett bra recept, ska jag förstå mig på något med datorn eller någon annan teknisk pryl googlar jag. Och vips så är det fixat!

Nu sitter jag här i soffan och lyssnar på denna ljuvliga radiokanal, det beste fra de siste 4 tiår. Det är liksom lite nostalgi att lyssna på det här. Jag tänker på sommaren, på alla människor jag träffade och vilken fin tid det faktiskt var. Tänker på Hanna och Erika hur vi brukade dansa när vi stod brevid varandra och jobbade. Minns speciellt en gång då vi tre stog på piggen, ett ställe där man är omringad av massa rullband, och där inne hade vi disco. Alla tre hade samma kanal och vi röjde utav bara tusan. Resten av fabriken, förutom mekanikerna som jobbade med att lösa felet som gjorde att vi inte kunde jobba, inklusive cheferna stog och titta på oss. Detta var vi dock ovetandes om. Fan vilket minne.

Kära vänner, håll tummarna för att Hanna och Erika också jobbar i sommar. Jag skulle bli så glad då. Måste nog smsa Hanna och fråga hur det har gått med det. Hoppas, hoppas, hoppas!

Musikminnen, det är fint det!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Radio nooooooooorge!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback