Triss i gullungar!

Idag var jag och Emelie så där fräcka som bara vi kan vara, vi bjöd in oss själva hos HUSnrNIO med familj. Vi lämnade en väldigt föresnad födelsedagspresent till lilla W, som inte är så liten längre. Hela fem år. Oj, oj! Träffade lilla Malte också, helt seriöst världens absolut sötaste bebis, något utöver det vanliga må jag säga. Det var gullunge nummer ett och två och nu kommer bilder på gullunge (som visserligen inte är så mycket unge) nummer tre. Jag och Emelie tog bilder i snön i går och här följer tre av dem:






© Anna Moll

Fler bilder kommer en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Emelies kusin karin

Vilka jätte jätte fina bilder!!! :) vilka ögon, linser va?:) annars har ja nog missat något:)

2009-02-21 @ 20:02:38
Postat av: Anna

Emelies kunsin Karin: Tack så jättemycket! Nej då det är hennes riktiga ögon, men med lite förstärkning av konstrasterna i photoshop.

Postat av: HUSnrNIO

Så fina bilder! Du är ju grym med kameran. Önskar att jag kunde... och hade en annan kamera... Bara en massa och... Ha en bra dag.

2009-02-23 @ 11:17:04
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback