Totalt jävla tom

Jag känner mig helt tom. Orkeslös och trött på allt. Jag orkar knappt duscha ens. Jag är trött på skolan, det är inte kul längre. Det går bra och jag trivs men jag vill inte längre vara där. Jag stannar hemma så ofta det går. Jag vet inte vad som har hänt eller varför jag känner så här. Det känns som att jag bara sitter i min jäkla soffa och glor rätt ut hela dagarna, får väl kanske skylla mig själv när jag inte går till skolan men jag sitter fan hellre här, medans tårar bränner bakom ögonlocken. Jag har inget att gråta för, jag är egentligen inte ledsen men det är bara så det är.

Nu känner jag mig i alla fall ett halvt kilo lättare. Ibland är det skönt att skriva av sig lite. Jag brukar inte prata om hur jag mår, jag säger alltid att jag mår bra men nångång ibland ska man väl göra något som man inte brukar. Nu ska jag platta det bångstyriga håret och ge mig ut och göra nåt. Önskar att mamma va hemma hon hade haft botemedlet på mina symptom, men hon är hos morfar som har blivit dålig och ska opereras idag eller imorgon. Tänker på dig morfar!

Kommentarer
Postat av: fisk

jag brukar också känna så bollen, fast man har allt och inte egentligen VET vad felet är. de är så konstigt,och jag brukar bli arg på de! :@ då tror jag egentligen bara behöver en kram.. synd att jag inte va hos dig då!!! :) jeg liker deg kjempe mye! fisken för alltid!!

2009-02-23 @ 21:44:48
Postat av: emelie

Jaa, jag tror alla haft den där utan-anledning-deprissionen vissa stunder. Snart kommer solen och våren Anna och då blir man automatiskt piggare och gladare!! :) Fast jag hoppas såklart du blir glad innan våren. Men det kan vara skönt att tänka på att vi faktiskt snart är DÄR. och då ska du komma till mig i Uppis :)

Postat av: Sara

Men fisen. Kom hit och häng med mig o daggis!

2009-02-24 @ 13:08:06
Postat av: Becka

Då är vi två. Jag behöver dig.

2009-02-25 @ 10:31:51
URL: http://silenttears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback