Spontanfest är också kul

I lördags var jag som en levande zombie hela dagen. Tröttare än tröttas. Efter en timmeslång promenad med Dagmar och 1000 kronor rikare beslutade jag mig för att mina kära vänner fick komma hit och förfesta. Det blev en mysig förfest med mkt prat och även lite singstar. Sen när dom gick till Ankan gick jag och la mig. Det var trevligt att dom kom och med en minifest men också skönt att få sova, även om det var det mest störda sömnen någonsin. Linus ringde tre gånger med 20 minuters mellanrum och när jag väl somnat om efter sista samtalet ringde Carolina. Inte lätt det här. Nästa helg bli lugn med mobilen avstängd under natten.

Nu blir det plugg, sen stan med fina syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback