Som tidigare sagt, spontant är kul

Igår var planen att jag skulle besöka after worken på Blue Moon Bar men Louise som skulle varit mitt sällskap var tvungen att jobba och jag bestämde mig för att bara vara hemma. Men då, då kom min fina vän Josephine med förslaget att jag skulle komma till Kristinehamn och gå ut med henne. Sagt och gjort jag gjorde mig i ordning och tog bilen till K-hamn. Det blev en otroligt kul kväll. Trots att det bara var 40 personer när vi kom ut (det ökade senare) och att ingen dansade så bestämde vi oss för att tokröja och det gjorde vi. Det var dans, dans, dans.

Det är precis som Josephine säger, vi har aldrig haft en tråkig kväll bakom oss. Vi är otroligt lika, vi tänker lika och vi beteer oss lika. Det kan nog inte bli bättre. Rocksisters som hon så fint kallade oss igår. Det är vi verkligen, du och jag! Var så kul att äntligen få träffa dig igen, har saknat dig mycket!

Idag har det bara varit slöande i soffan och sängen. En liten promenad och en tur till Mc Donalds. Jag var sååå nära på att få se en viss person som jag så gärna hade velat se. Men icke. Det var precis som på film när man aldrig lyckas se ansiktet på presonen bara kroppen. Så nu vet jag fortfarande inte om jag är snyggare än vad hon är. Ha ha! Det är lite bittert, det var så nära ju...

Nu blir det soffan, hemmagjord pizza och melodifestivalen. Sen ska jag sova och ta igen mig. Det suger musten ur en att gå ut på landet.

TACK fina Josephine för en kul kväll, sovplats och en mysig men trött dag idag.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Tack själv gumman :-)

2009-02-14 @ 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback