Maskeradfest

Jag funderar på att styra en födelsedagsfest där jag samlar gamla som nya vänner. Saken är den att jag fyller om två veckor och egentligen kommer på detta alldeles för sent. Men en lokal har jag på gång, eller jag jag vet en lokal ska bara ringa och höra, en DJ har jag fixat. Mat styr jag - det kan väl inte vara så svårt? Nu återstår bara en sak, ett tema. Jag vill ha maskerad av något slag så nu måste tankeverksamheten sättas igång. Tips någon?

Så mina vänner, är ni sugna på maskeradparty någongång under mars?

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Åh, maskerad är skitskoj! Nyss var jag bjuden på en fest med temat "Tecknat", jag gick aldrig men har sett bilder från festen på Bumbibjörnarna, Björnligan, Janne Långben, Lilla My och Mowgli bland andra.. :P

Postat av: k

ja.. fast kan du inte skjuta upp de till sommaren ? :(? ja ÄLSKAR maskerader, FY fan, vill också va med ;(.

2009-02-26 @ 10:41:52
Postat av: Andreas

Ja ja ja! Maskeradparty skulle ju vara skitroligt. Säg till om du behöver nån hjälp med att ordna det! :)

2009-02-26 @ 17:57:43
URL: http://www.discojanne.se
Postat av: Stina

Maskerad vore ju jättekul! =D Har dock inte direkt nån fantasi så jag kan bidra med tips... Hehe..

2009-03-02 @ 09:11:06
URL: http://stinaflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback