Illa Anna, illa

Jag går hela veckan och väntar på att klockan ska bli 18.05 på söndagen, endast för att jag vill se One Tree Hill. Vad händer idag då? Jo jag glömmer bort det och missar det alltså. Inser när klockan är 19.00 att jag missat. Jag fick inte se en endaste minut. Men då kan man tacka google. Jag var fast besluten att få min veckodos med OTH och sagt och gjort på en kinesisk, eller om den var japansk, sida hittade jag alla avsnitten och satte igång dagens. Det funkde mycket bra och det är tur att man förstår engelska och inte är beroende av den svenska texten. Lycka mina vänner, lycka!

Nu ska jag sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback