Fyndat

För ett tag sedan var jag med min gode vän Joanna på stan när hon köpte en parfym. Jag förälskade mig i denna doft och idag gjorde jag slag i saken. Har gått och suktat väl länge och bestämde mig för att det var värt varenda av den 395 kronorna. Men så står jag i kassan och vad händer då? Jag får 80 kronor i rabatt. Tack för den. Jag blev glad och köpte mig ett limstift för att fira. Nej jag ska inte sniffa jag ska limmafast fast bokstäverna på min gästbok.

Luktar gott gör jag också.


Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Tack. Jag är långt ifrån ngn hejjare på att sy. Det visar sig på de färdiga kanterna ibland när det är långa gardiner... Speciellt hemskt om det är i ngn annans tyg då:O Men det är klart har du ingen annan och vågar överlåta till mig så... Ha en trevlig helg.

Postat av: J

Åh!

Nu luktar vi likadant på avstånd. Något som binder oss samman i denna alldeles för långa frånvaro.

Härligt.

2009-02-15 @ 04:01:44
URL: http://joannam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback