Det är så fantastiskt väder

Idag känner jag mig riktigt glad. Lycklig till och med. Solen skiner (åtminstonde tror jag det - har faktiskt inte dragit upp persiennerna än trots att jag varit vaken sen nio) och det är det enda lilla som behövs ibland. Igår vad jag, Sara och Dagmar på Kilenegården och käkade frukost i solen samt lekte med Dagmar. Hon fick ha långlina på 30 meter och springa i princip fritt på isen. Vi lekte med en pet-flaska som på det hala underlagen gled runt utav bara tusan. Mycket skojigt tyckte hon Men jag vet faktiskt inte om det var Daggis eller jag hade roligast. En fruktansvärt bra dag i alla fall.

Nu ska jag snart åka hem till mamma och pappa och fixa lite saker. Sen blir det promenad i det fina vädret och ikväll middag med Carolina och efter det grabbarnas spelning! Kan bli en bra dag det här med.

Kommentarer
Postat av: emleie

Jaaa, snälla följ med! haha, men jag tror inte att det är så lätt att hitta så billiga resor inför påskveckan... det bjukar vara dyrare när skolorna har lov och så. det billigaste jag hittade när jag letade igår var typ 5300... fast det var ändå heta hotell med stora poolområden och så ;)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback