Pics and update

Det gick ju lite så där med att börja blogga flitigt igen. Det fina vädret har mest gjort att jag har velat vara ute eller ligga i sackosäcker innanför min balkongdörr och sola. Ibland är det bra att man är kreativ - när man inte har någon balkong får man sola på annat vis.

Idag skiner inte solen så jag tänkte jag skulle passa på att uppdatera bloggen lite grann och bjuda på de utlovade bilderna på sovrummet. Har även införskaffat en sängstomme sen sist (ett fynd för 250:- på en seconhand butik) och en väggdekoration till hallen. Det är mysigt att ha en egen lägenhet när man kan inreda hur man vill.  Självklart vill inte min andra dator sammarbeta med mig just nu så bilderna kommer lite senare.

Annars då, helgens utgång med Kornelia och Malin var superkul, det är värst vad jag lyckas ha kul jämt nu förtiden. Det gillar vi. Operation snärja D.A går det väl lite si så där med kan man säga men jag och Becka smider planer för fullt och jag tänker inte ge mig förän jag har försökt i alla fall. Bangade i fredags (tror jag det var) då det var tänkt att inelda operationen på allvar men man kan ju inte förvänta sig att man ska klara allt på första försöket.

Nu ska jag äta en jäkligtgod matlåda som jag tog upp ur frysen förut, seriöst den godaste köttfärssåsen jag någonsin ätit. Förlåt mamma och pappa! Ha ha! HA DE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback