Stavanger here we come!

Igår bokade jag och Johanna vår resa till Stavanger. Det blir en tur över 17 maj för att fira lite och träffa Kornelia, Natalié och Johan. Att boka resa dit var ingen lätt match, vi ville inte ta de dyraste turerna och där med var vi tvugna att anpassa det billigaste turerna med anslutningar från Karlstad till Oslo osv. Det slutade iaf med att vi åker på torsdagnatt klockan 02.50 anälnder i Oslo 06.00 och åker vidare med tåg 07.11 och är framme i Stavanger 15.30 eller något sådant. Lång resa med andra ord, men det kommer vara värt det! Hem flyger vi till Oslo och sen tåg till Karlstad och är åter hemma här någon gång runt 18-19 på måndagen om jag inte minns fel.

Ses i Stavager firri!



Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, vilken fin bild! Det var en jävligt lång resa, men det kommer säkert bli värt det! =D synd bara att jag antagligen ska ha lite födelsedagsparty här hemma nån gång den helgen, men du och jag får festa en annan gång.. Snart?! :D

Postat av: Lena

åh, vad roligt att åka iväg! :)

2009-04-22 @ 23:30:56
URL: http://moeller.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Härligt! Ser ut som mysiga Ystad på bilden fast husen är högre... :) Ha en trevlig resa.

2009-04-23 @ 12:28:01
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: K ooooooo

WOOOOOOOOOHOOOOO!! :D ni kommer! GREIT. fy fan va kul :D :D :D.. fast du, tåget var så JÄVLA seeeeeeegt så du anar inte!!! men men, ni lär er också av erat misstag ;P. SMACK FISK!

2009-04-23 @ 14:24:25
Postat av: Sara

Ska du åka ändå dit för att få fotvård?

2009-04-23 @ 21:53:26
Postat av: Cheap Jordans

thank you for posting . please do more good article.i like it so much .I will always follow it.

2010-12-28 @ 06:47:51
URL: http://www.nike2us.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback