Rubbestubbe som min vän J skulle säga

De senaste dagarna har jag varit så enormt uttråkad, alldles galet. Samtidigt så har jag njutit av ledigheten. Har inte varit ledig mer än några få dagar i följd sedan mars förra året och tyckte att jag var värd lite ledigt nu. Förr kunde jag gå hur många dagar som helst på rad utan att börja klättra på väggarna men nu börjar jag bli rastlös redan efter en dag. Men jag ser det som ett gott tecken, ett tecken på att jag vill göra något med mitt liv och inte bara sitt och glo.

Idag ska jag ta en långpromenad, posta och beställa solglasögon och (kors i taket) städa lite. Eventullet knallar jag hem till Romstad och tvättar bilen så jag kan lägga ut den till försäljning. Det ser dock inte så ljust ut, jag vill ha minst 20 000 för den och samtliga Ford Mondeo Combi omkring samma årsmodell ligger runt 9-15 000. Men vi får hoppas på det bästa.

Funderar på om jag ska höra om det finns någon av mina vänner som vill käka middag ihop ikväll, är så sjukt mycket trevligare att äta med någon annan. Bra mycket trevligare än att sitta själv och söla ner soffan, eftersom man vill ha sällskap av något under måltiden om det så ska vara en TV.

Mina inlägg blir alltid så osammanhängande. Men vad gör väl det jag har ju uppdaterat två gånger på två dagar. WOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback