The end of The OC

Nu har jag för andra gången sett
det allra sista avsnittet av OC. Det var länge sen jag såg det förra gången och denna gång blev jag mer påverkad än sist. Jag trodde seriöst att jag aldrig skulle sluta gråta idag. Tårarna bara rann och rann och rann. Helt galet, jag är som inte är så speciellt blödig egentligen. Men fy fan vilket fint avsnitt. Jag kan nog inte tänka mig ett bättre slut faktiskt.

Emelie, vill du börja se om hela serien igen med mig? Börja på första avsnittet och sluta på sista. Vore inte det mys? Som förr i tiden. :)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo, Anna. Det gör jag med glädje!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback