Tack för en trevlig helg

Vilken enormt skön helg. Jag känner mig lite som en ny människa idag. Fredagen spenderades bara hemma med mamma och Sara. Vi kollade på film och jag kom på att Andra Avenyn har börjat igen och kollade ikapp de avsnitten jag missat. Igår var det fix inför Saras maffia-utsyrsel. Hon skulle på fest där temat var maffia. Hon blev lätt snyggast och jag ska bjuda på en bild senare.

När Sara väl var klar begav jag och Dagmar oss iväg till Jospehine, där monterade vi ihop deras nya köksmöbler och käkade pizza. Väldigt trevligt, jag trivs så otroligt bra i hennes sällskap. Det är kul. Sen åkte vi vidare till Becka och Johan, som hade lite fest. Vid tolvsnåret började de komma väldigt mycket folk, Dagmar som självklart hade gjort succé var väldigt trött och likaså jag, så vi begav oss hemåt. Idag är det idol som gäller och snart ska jag nog ta en tur ut i det fina vädret.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag trivs precis lika bra i ditt sällskap ska du veta :)Tack för en jättetrevlig kväll igår och ännu mer tack för hjälpen med möblerna. Ska snart ta tag i resten... om jag orkar. Blir lite plugg först i alla fall. Vi hörs till veckan så får vi hitta på något! Puss :)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback