Nu känns det verkligen att det är på riktigt

Idag har jag varit på VFU-träff, alltså har jag träffat samordnare, vissa lärare och ledning på den skola där jag ska göra min praktik. Som rubriken lyder, nu känns det verkligen att det är på riktigt. Jag ska inte ut på praktik förrän någon gång under vårterminen men jag längtar verkligen. Det ska bli riktigt kul. Imorgon ska jag mjukstarta mitt läraryrke med att vikariera för min egen mor. Det ska bli kul! Första gången jag står på helt egna ben i ett klassrum, tidigare har jag ju haft mamma eller någon annan lärare att luta mig emot.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, när blir det O.C? I kväll har jag skola en pyttestund 18.30 - 19.00. Ska recensera en bok på engelska bara. Men efter det kanske??

Postat av: Emelie

Klart du måste det! hmm. är det en timme det?? Jag följer inte det än jag

2008-09-30 @ 16:01:01
URL: http://emeliekindwall.blogg.se/
Postat av: Number nine on Melon Lane

Hej!

Tack för grattishälsningen! Himlans bra traditon ni har skapat du och Emelie:D Självklart är ni välkomna hit. Ska kolla lite med L så återkommer jag...

2008-10-01 @ 22:35:50
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback