Me and Daggisen on tour!

Imorgon åker jag och Dagmar på lite mini semester. Jag ska vara hundvakt och fick lov att ta med mig henne på en liten resa. Vi ska inte åka så fasligt långt men ändå så långt som till Töcksfors och faktiskt in i Norge också. Jag ska hälsa på mina godingar till vänner i Töcksfors, visa upp min ögonsten och mysa med alla  imorgon. Sen på torsdag blir det också lite mys och en sväng till jobbet för att prata om eventuella tider med jobb framöver. Det ska bli gött.

PS.
Jag vet inte om jag blir lite för personlig nu kanske, men det är här var lite kul så jag var tvungen att dela med mig. Jag råkade just fisa så högt så Dagmar, som ligger på mitt golv och sover, vaknar! OJ!

Kommentarer
Postat av: Number nine on Melon Lane

S


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback