Huvudvärk i dagarna fyra

Nu har jag haft konstant ont i huvudet i fyra dagar. Det måste väl vara en alldeles underbar känsla. Idag var jag som tur var ledig och har vilat upp mig, tagit huvudvärkstabletter och återfunnit lite av min ork. Denna ska jag använda till att vara snäll mot min underbara mamma. Ska storstäda i köket åt henne.

Efter det blir det en lång och välförtjänt dusch för att sedan gå in till stan och skälla på galsögonaffären som aldrig beställer hem mina nya bågar, de jag har nu (som är typ tre-fyra månader bara) har gått sönder. Snart tänker jag kräva ersättning. Jag är på krigsstigen idag känner jag.

Kommentarer
Postat av: emelie

hoppas det känns bättre nu. Jag ringer dig sen... bara så du vet ;) höhö


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback