Makeover uppdate

Sådär ja, nu har jag varit och klippt mig och nu är jag riktigt nöjd. Luggen blev lite kort, men det kommer ta två dagar så har det växt ut igen. Färgen ser mycket bättre ut nu och jag fick beröm av frisören för min fina hårfärg. Det är ju fortfarande väldigt mörkt, men det kommer ju ljusna lite och då kommer jag älska det! Gillar att vara mörk, då kan man ha mer färg och smink i ansiktet eller feeejse (som mina före detta sambos i T-force skulle sagt).

Bjuder kanske på en bild sen om jag orkar!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ja tack, det ska vi verkligen göra. Vore skönt att få det gjort eftersom jag har upptäckt att min inriktning faktiskt bara täcker förskola/förskoleklass... ve och fasa.

Postat av: Fisk

heeeej! anni, hur gare med lagenhets letande?bor du fortfarande hemma? kul att skolan verkar passa dig som FISKEN ;D saknar dig PUSSS

2008-10-12 @ 06:58:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback