Update om veckan som gått

Hur jag än gör så känns det nästan alltid som om jag har gjort fel. Eller det känns så rätt det bara kan, men ändå fel. Det jag pratar om är mitt beslut att sluta jobba i Norge och flytta hem igen. Jag trivs skitbra på universitetet, det är kul att plugga men efter att ha varit på fabriken en vecka och jobbat så har jag insett att jag lika gärna, kanske till och med lite mer, skulle vilja vara kvar där. Det var en kanon vecka som spenderades tillsammans med gamla och nya vänner och jag saknar dem.


Fick många kommentarer från folk på jobbet att det var kul att jag var tillbaka, cheferna ville att jag skulle komma tillbaka för gott, det slutade med att jag i alla fall fick förlängt vikariekontrakt året ut, utan att ens be om det. Tack och bock! Så nu får vi se när det blir jobb igen. Snart hoppas jag.


Well, well, tack för en kanonvecka alla ni där borta. Speciellt tack till Carolina och David, you two made my week!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback