Barnkalas och utekväll

För att komma över chocken med det oragnea kuvertet så gick jag på barnkalas igår. Eller nej, barnkalas är nog inte rätt ord, hon fyllde ju faktiskt 12 år. I alla fall jag hade riktigt skoj. Jag vet inte vem/vilka som hade roligast, jag eller dom. Men det är ju vida känt att jag är barnslig och gillar att göra sådana saker som dansstopp och gamla lekar från låg och mellanstadiet.

Efter kalaset bar det av hem till Malin för inflyttnings/förfest och sedan vidare av in till stan. Vännerna i min ålder skulle till nöjes men det kostade 200 (!!!) spänn för att gå in där och det var det inte värt enligt mig. Så jag följde med de lite yngre vännerna till Score och sen var tanken att vi skulle gå vidare till Arena. Dock blev det inget Arena för mig, jag träffade Niklas och hans flickvän Josephine på Score fastnade där och sen gick vi vidare till Ankan. Det blev en kul kväll och Josephine var verkligen supergo och trevlig. Det är inte ofta jag träffar människor som jag kan prata helt obehindrat med första gången man ses, men så var det verkligen med henne. Vi ska dessutom läsa lärarlinjen till hösten båda två, nu är jag supertaggad. Det här blir bra!

Nej, nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på sex and the city. Vaknade klockan åtta i morse och kunde inte somna om (vad är felet) så jag är verkligen värd att bara ligga här i dag och glo på tvn. Eventuellt ska jag pallra mig i väg på hockeyn senare.

Jag borde förövrigt bjuda er på en bild på dagens frisyr. Det spöregnade när jag gick hem igår och jag la mig med blött hår. Ni hör ju själva hur det låter. Det är en fröjd för ögat - jag fick ens chock när jag kollade mig i spegeln imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback